Leny Peleman is marketingverantwoordelijke bij Idé Coffee Systems. Ze zocht heel bewust naar een job waarin ze haar 3 passies – koffie, duurzaamheid en marketing – kon combineren, gaf die 3 zoektermen in op Google en vond Idé Coffee. Een bedrijf dat zich heel bewust is van de impact van de koffie industrie en er alles aan doet om daar verandering in te brengen.

We hebben het o.a. over:

  • hoe Leny gestart is bij Idé Coffee
  • de trend bij jongeren om goed na te denken en de juiste richting te kiezen waarin je positief kan bijdragen ipv gewoon je dagen te vullen met een 9 to 5 job
  • hoe de duurzame aanpak bij Idé Coffee gegroeid is doorheen de jaren en de initiatieven die ze nemen rond duurzaam ondernemen
  • wat er zo speciaal is aan hun Fairtrade Original koffie
  • de uitdaging om alle 4500 producten in hun catalogus te verduurzamen
  • netwerken en verbinden op de Idé Coffee Mornings
  • het effect van hun deelname aan de hackaton die ik eerder dit jaar ism Re:Story organiseerde
  • hoe Leny duurzaamheid integreert in haar dagelijks leven en hoe ze de toekomst ziet

Meer informatie over (h)eerlijke koffie in jouw bedrijf vind je op https://www.idecoffee.be.

Je vindt hier ook de data en thema’s van de volgende Idé Coffee Mornings. (beetje naar beneden scrollen)

Je kan Leny ook volgen op LinkedIn.

Zijn wij al geconnecteerd? Je vindt me op LinkedIn en Instagram. Of check www.axudo.be.

Op de website kan je mijn whitepaper downloaden met nog meer laagdrempelige tips om met duurzaam ondernemen aan de slag te gaan.