
Duurzaamheidsinspiratie met Axudo
Eva Balemans richtte in maart 2022 haar bedrijf Better World Marketing op, met als doel om de positieve impact van KMO’s te vergroten door marketing.
En positieve impact vergroten, dat horen we graag bij Axudo 😉
We hebben het o.a. over:
- de struggle tussen marketing en duurzaam ondernemen en de negatieve associaties door greenwashing
- wat greenwashing is, plus een goed en een slecht voorbeeld
- de angst van bedrijven om te communiceren over duurzaamheid en van waar die komt
- de voordelen van net wél communiceren over duurzaamheid
- Dripl als voorbeeld van een Belgisch bedrijf dat goed bezig is op vlak van duurzame marketing
- hoe de consument zelf ook een belangrijke rol speelt en tips voor gedragsverandering
- onze definitie van thought leadership, en de link naar content marketing, funnels en de juiste call-to-action
Neem zeker een kijkje op de website van Better World Marketing als je wil weten hoe Eva jou kan helpen om je positieve impact te vergroten door marketing: www.betterworldmarketing.eu
Contact opnemen met Eva kan ook via LinkedIn.
Eva vermeldt de twee systemen van Daniel Kahneman in de podcast. Als je daarover meer wil lezen, check dan zijn boek ‘Ons feilbare denken” of dit artikel.
Meer achtergrond over het greenwashing schandaal bij H&M vind je hier.
Zijn wij al geconnecteerd? Je vindt me opLinkedIn enInstagram. Of checkwww.axudo.be.
Op de website kan je mijnwhitepaper downloaden met nog meer laagdrempelige tips om met duurzaam ondernemen aan de slag te gaan. Schrijf je ook in op de Axudo nieuwsbrief zodat je maandelijks nog meer inspiratie in je mailbox krijgt.
